http://escalon.cl/?chapkins=ligar-para-fixo-gratis-do-pc&b51=a6 Funkcje układu amortyzacji to:

  • stabilność toru jazdy,
  • komfort odczuwany podczas jazdy na nierównościach,
  • tłumienie drgań,
  • nośna i stabilizującą jazdę.

W obecnie produkowanych samochodach najczęstszym rozwiązaniem budowy układu amortyzacji jest rozwiązanie typu McPherson – jest to połączenie amortyzatora, sprężyny, łożyska z górnym mocowaniem do karoserii samochodu, odboi i osłon.

http://lespetitsos.be/?prostitytka=je-contacte-femme-64&94c=3e Amortyzator jest jednym z podstawowych elementów rozwiązanie typu McPherson. Wyróżnia się dwa rodzaje amortyzatorów: olejowe i olejowo-gazowe. Ich budowa jest bardzo zbliżona do siebie a składają się z: zbiornika wyrównawczego, cylindra roboczego, tłoka z tłoczyskiem, prowadnicy tłoczyska i zaworu dennego. Amortyzator olejowy w całej powierzchni cylindra roboczego wypełniony jest olejem. Natomiast amortyzator olejowo-gazowy w dolnej części cylindra dodatkowo wypełniony jest skompresowanym gazem. Objawami zużycia się amortyzatorów są między innymi: nierównomierne zużywanie się opon, nadmierne zużywanie się elementów metalowo-gumowych w układzie zawieszenia, słyszalne stuki podczas jazdy na nierównościach, kołysanie nadwodzi czy tak zwane nurkowanie podczas gwałtownego hamowania.

http://charles-et-cie.fr/?yapravtuneprav=villenave-d%27ornon-rencontres-femmes-haute&a36=81 Sprężyna jest drugim z podstawowych elementów rozwiązania typu McPherson. Jej zadanie to tłumienie wstrząsów podczas jazdy. Sprężyny podczas eksploatacji samochodu wymieniane są stosunkowo rzadko. Jednak może ona ulec zniszczeniu, pęknięciu czy złamaniu w dwóch przypadkach. Po pierwsze jeśli samochód załadowany jest powyżej swojej dopuszczalnej masy całkowitej zapisanej w homologacji lub jeśli koło pojazdu podczas jazdy uderzy w krawężnik bądź wpadnie w dużą dziurę. Po takiej sytuacji należy bezzwłocznie udać się z wizytą do naszego serwisu bo jazda ze złamaną sprężyną jest bardzo niebezpieczna nie tylko dla innych uczestników poruszających się po jezdni ale również dla przechodniów czy rowerzystów.

Zarówno amortyzator jak i sprężyna mogą być samoistnymi elementami układu amortyzacji pojazdów, nie muszą zawsze pracować razem. Jakie rozwiązania głównie są stosowane na tylnych osiach samochodów.

Serdecznie zapraszam do skorzystania z naszej oferty usług.

Skontaktuj się z nami